Tinc un problema de pes :S
Hola Sara! tinc un problema una mica gran. Medeixo 1,58 i peso 69kg. Estic molt preocupada, ma mare diu que m'estic engreixant i ja no se que fer. Faig dos cops a la setmana d'esport i no menjo "comida basura". La cosa es que l'any passat més o menys a aquest jo pesava 10 kg menys. Estic molt engoixada. M'agradaria, ara que s'acaben les classes, poder fer alguns exercicis o dieta per perdre el que em fa falta (que tampoc sé quant és). Gràcies per tot! :)
Sara Bujalance

Hola Laura! El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària: aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, si en pots fer més encara millor. Tot i així és important també que vagis al metge i li expliquis la teva preocupació pel pes, ell/a et pot ajudar i fer un seguiment del pes perquè recorda que el pes és sobretot un tema de salut. El que també et recomano és que parlis amb els teus pares i amics més íntims com et sents, ells t'ajudaran a desangoixar-te. Molts petons!!