el meu pes
peso 60 tinc 13 anys i medeixo 1,6m . Estic gorda
em vull aprimar pero no ser com jo crec que estic gorda es veritat ja nos e que fer potde hauria de deixar de menjar
Sara Bujalance

Hola iloveme! El teu pes està bé, no necessites fer cap règim i encara menys deixar de menjar!! Treu-te aquesta idea del cap perquè això només et portaria a tenir problemes greus de salut i desenvolupar una anorèxia. A més, deixar de menjar només porta a engreixar a mig/llarg termini, perquè el cos "s'espanta" per la pèrdua de pes i ho compensa engreixant. El que has de fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), fer 5 àpats al dia (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: 1 mig matí i 1 mitja tarda), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!