PES
Hola,
tinc 14 anys i peso un 63kg. Jo em veig bastant gorda però sóc incapaç de dir "prou de menjar". M'encantaria arribar als 60 però no per una questio estetica. Crec que això em faria augmentar l'autoestima.
Algun petit consell?
Sara Bujalance

Hola L56! El pes en sí és molt relatiu, depèn de moltes coses: alçada, genètica, estil de vida, estat de salut, pràctica esportiva.... Si vols saber si el teu pes és correcte el millor que pots fer és consultar-ho amb el teu metge. A part d'això, per tenir una bona autoestima no és necessari tenir un pes o un altre (això és una trampa habitual: creure que millorant el cos millorarem autoestima. És una trampa perquè no és veritat. Per veure'ns bé físicament és necessari tenir una bona autoestima, no al revès). El que sí és necessari per tenir una bona autoestima és: ser capaç d'identificar les nostres virtuts, coses bones i punts forts, donar-nos permís per equivocar-nos i tenir defectes com tothom, i molt important, ens hem d'acceptar tal i com som i rodejar-nos de gent que ens facis sentir bé. Aquesta és l'autèntica recepta per sentir-se bé. Molts petons!!