Aprimar i celulitis
Holaa.
Sóc una noia de 13 anys que medeixo 1'62 i peso 60.
1.Tinc panxa i cada dia em mato a fer abdominals i no aconsegueixo cap resultat. Em veig gorda i vull aprimarme. No sóc bona amb l'esport i no tinc resistència per correr. Menjo lo normal, lo que em posa la meva mare al plat cada dia. Hi ha alguna manera d'aprimar molt i ràpid?
2.Tinc el cul amb celulitis i les cuixes igual, hi ha algun remei per no tindren? i per aprimar les cuixes de manera rapida?
Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola Bita15!
1. No, no hi ha cap manera d'aprimar molt i ràpid. I en el cas de que passi, després es torna a guanyar igual de ràpid i amb algun quilo més perquè el cos s'ha "espantat" d'haver perdut tant de pes i compensa engreixant encara més. Tampoc hi ha cap manera d'aprimar només les cuixes i de manera ràpida. La única manera de mantenir un bon pes i estar en forma en general és menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport habitualment.
2. La cel·lulitis és un teixit adipós normal i natural en el cos de la dona. Surt pel fet de tenir hormones femenines i ser dona. És tan normal en la dona com ho és en l'home tenir pèl i barba. Així que el millor que es pot és acceptar que forma part de la biologia femenina. Tot i així, el que sí pots fer per mantenir la cel·lulitis a ratlla és menjar equilibrat, fer esport, beure suficient aigua, i evitar del tot el tabac i l'alcohol. Molts petons!!