Contesteu el més ràpid possible per favor!
Bon dia :) voldria fer una consulta sobre el meu pes... soc bastant ampla pero cuan em veuen de costat estic normaleta.. total, que mesuro 1.67/1,68 i peso 66 kg. Em diuen que estic normal però cada vegada em veig més panxeta. Vaig anar al metge per a la revisió dels 13 a finals d'any i la metgessa em va dir que, amb 63 kg estava entrant en sobrepès. No tinc massa temps per fer esport i menjo moderat i tot normal. M'agrada tot i n'estic una mica tipa de que perdo 1 kg mes o menys caminant durant una hora i algo més(perdo pes bastant facilment) pero després igual ho torno a augmentar. Que puc fer? Voldria una dieta, per favor! :/
Gràciees :)
Sara Bujalance

Hola Just Live! No necessites cap dieta en concret, la única dieta que has de fer és adquirir uns hàbits alimentaris saludables i fer-los sempre (per això són hàbits), acompanyats de la pràctica d'esport. Per fer uns hàbits alimentaris saludables el millor és basar-se en el que proposa la piràmide alimentària: menjar hidrats, fruites, verdures, làctics i proteïna cada dia, i menjar dolços, embotits, bolleria, etc. de tant en tant. (Aquí tens la piràmide alimentària:
%C3%A0midel2012.pdf). Menjant així i fent esport habitualment mantindràs un bon pes sense cap problema. Si no tens temps per practicar esport, aprofita i a més de sortir a caminar, puja i baixa escales sense agafar ascensor i busca moments per sortir en bici, anar a còrrer o jugar a futbol o bàsquet amb els amics. Molts petons!!