estic molt amoinada per la meva millor amiga
Holaa
Avui la meva millor amiga m'ha dit que fa un temps que es veu "gorda" i que es vol aprimar i ja no sap que fer, diu que va mirar per internet simptomes de l'anorexia i que te la majoria menys lo de vomitar, diu que quan es mira al mirall es veu "gorda" que fa exercici en exces, que sovint te mals de panxa... i es veritat que a ella li passa tot aixo.
Estic molt amoinada desde que m'ho ha dit, voldria que em donguesiu algun consell que li poguessi dir , o alguna cosa que pogues fer jo. Jo havia pensar dir-li a la seva mare, pero no se si serà bona idea
Gràcies
Sara Bujalance

Hola anónima 33! Gràcies per confiar en mi explicant-me la teva preocupació per la teva amiga. La teva idea és molt bona. El que necessita la teva amiga és que la seva mare sàpiga què li està passant per tal de que l'ajudi. El primer que pots intentar és animar-la a que parli ella directament amb la seva mare, i si tot i així no ho fa, aleshores caldrà que ho facis tu directament parlant amb la seva mare. És molt possible que la teva amiga s'enfadi amb tu al principi, però al cap de un temps ho entendrà i t'ho agrairà. Molts petons!!