vull aprimar-me
Hola!
A principi de curs media 1'67m i pesava 52 k, però no m'he tornat a pesar més perquè no em vull saber el meu pes...
Estic molt preocupada perquè jo em veig molt gorda i no m'agraden les meves cuixes... molta gent em diu que no estic gorda però jo no ho veig així... faig patinatge 2 cops durant la setmana (un dia durant 1h i mitja i l'altre durant 2h) i també faig un dia de dansa (abans feiem 1h i mitja però ara només fem 1h) també em diuen que quan fas patinatge les cuixes et creixen potser és per això que les tinc tant grosses. Un dia la meva mare em va dir que pensava que tenia sobre-pes però no n'hem parlat mes. Em pots ajudar si us plau?
Gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Si el teu pes és 52 quilos has de saber que és un pes més aviat baix per la teva alçada, de manera que estàs prima i és impossible que tinguis ni les cuixes grosses ni sobrepes, la conversa amb la teva mare devia ser un malentès. El millor que pots fer és parlar amb ella i explicar-li la preocupació que tens respecte al pes i sobre el que et va dir, així podràs rebre el seu suport. És la teva mare i la seva prioritat és que tu estiguis bé, així que farà tot el possible pel teu benestar, parla amb ella. Molts petons!!