Necessito aprimar-me
Hola, tinc 16 anys.
Tinc un problema de sobrepes, peso 73,6kg i medeixo 1,61. Vull aprimar-me i no ho aconsegueixo.
Menjo verdura dos o tres cops a la setmana, menjo molta fruita; en general menjo equilibradament, i tot i això no m'aprimo.
Potser em falta fer una mica d'esport, faig futting cada dia durant mitja hora, però res. Segueixo tenint sobrepes i molta gent m'ho diu.
Tothom em diu que em sobren kilos i es veritat.
Què puc fer? Estic que ja no se que fer.
Sara Bujalance

Hola IdoGM! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és fer esport habitualment, com ja en fas, i menjar equilibrat, pensa que verdura n'hem de menjar a diari. El millor que pots fer per menjar equilibrat és basar-te en la piràmide dels aliments, aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf El que també pots fer és anar al metge, ell/a et podrà orientar sobre els hàbits alimentaris que més et convenen. i sobretot, no t'obsessionis amb aquest tema, pensa que el pes és molt relatiu i que allò realment important és tenir bona salut i una bona autoestima. Molts petons!!