Complexe
Hola Sara!
Ha arribat en un punt que se m'escapa de les mans i no sé que es el que em passa i necessitava explicar-li a algú. Resulta que fa uns mesos que em miro a al mirall i no m'agrada el que veig. Em sento grassa i tot això m'afecta a l'hora de menjar.. fa setmanes que he deixat de menjar i menjo poca cosa. No ho saben ni els pares ni els amics, i m'agradaria escoltar la teva opinió. A casa em fa molta por dir-ho perquè i si me porten a una psicòloga? no ho vull.
Sara Bujalance

Hola alba98! Gràcies per compatir la teva preocupació amb mi. Pel que dius entenc que ho estàs passant malament, que tot el tema del menjar i el pes t'amoïna molt i que per això et fa por dir-ho als pares. Però, en realitat, és el millor que pots fer, parlar-ho amb ells. Sé que costa, però tu no tens la culpa del que t'està passant, necessites la seva ajuda i ells, tot i que al principi puguin posar-se tristos o mostrar-se enfadats o nerviosos, t'estimen molt i la seva prioritat és que estiguis bé, de manera que faran tot el possible per ajudar-te. Si et proposen d'anar a una psicòloga no has de tenir por. És normal que al principi et faci cosa, però pensa que és una persona que t'escoltarà, entendrà el que et passa, mai et jutjarà ni t'esbroncarà (no t'esbroncarà perquè no has fet res malament, el que et passa és un problema que t'està fent mal i del qual no n'ets culpable) i farà tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé. Així que ànims i parla amb els pares. Molts petons!!