PES!AJBSJABSKBAJBDNABJB NABJ123
Bones:)bueno ting 13 anys i medeixo 1,51 i peso 51,700kg la gent em diu que estic moltbé però jo no ho veig així, no hem sento comoda amb el meu cos.. fins ara, al comensament de curs pesaba 60 kg i he deixat de menjar i si menjava menjava molt poc i fins ara he aconseguit el què volia, he arribat als 51 :D però m'agradaria pessar 45 pq continuo tenint pantxa.. si continueixo aixi(sense menjar casi res,bebent molta aigua..)puc arribar a l'anorexia?
Gràcies per contestar, un besito :)
Sara Bujalance

Hola juliana! Sí! si continues així acabaràs patint anorèxia. L'anorèxia és una malaltia mental que pot, fins i tot, provocar la mort. Per tot el que dius has perdut molts quilos en poc temps, i això és MOLT perillós, i més tenint en compte que estàs en edat de créixer. L'únic que funciona per matenir un bon pes és menjar equilibrat i fer esport habitualment. Les pèrdues de pes brusques són perjudicials per la salut i, a més, duren poc perquè el cos torna a guanyar el pes perdut ràpidament també. Parla amb els teus pares sobre la preocupació pel pes, ells t'ajudaran a menjar bé i a que tot això no se t'escapi de les mans i acabi en una anorèxia. Molts petons!!