Estis super obsessionada amb el MENJAR
Holaa!! No sé pas què em passa.... , tinc molta moltíssima gana... Jo fa uns anys (tenia 14 anys) estava molt grassa, 80 kg, vaig decidir fer règim per sentir-me millor, als 15 i amb un any em vaig aprimar 10kg, em va dir que per la meva alçada ja estava bé i com a molt podia aprimar 5kg. Jo em vaig aprimar aquests 5 i els mantinc, de fet últimament m'he aprimat una mica més... no estic obsessionada amb que estic molt gorda, però si amb voler aprimar més, només són uns 5 kg, no em veig pas que em sobra molt, amb 5 kg menys estaria contenta.. no dic pas que senti que seré feliç! només vull aprimar 5kg i tinc moltíssima por a engreixar com abans, molta...
Jo sóc de menjar molt, i de menjar pa amb els dinars, sopar, tot... però de fa temps intento no fer-ho, i menjo molt menys del què solia menjar, però lo suficient per segons quines persones..., menjo molta fruita cosa que abans gràcies si en menjava una al dia.... intento menjar tot verdura, i pit de pollastre o pavo, i peix, ja que sé que és lo que engreixa menys..., no sé si és que em falta aliment o què, però, abans aguantava menjar això, tot i que passava gana, però últimament no puc, semblo desesperada menjant al dinar, i continuo intentant no passar-me amb la quantitat..., però tinc una gana terrible, no entenc res...., i si em quedo satisfeta amb el menjar m'arrepenteixo molt, no vull arribar al vòmit tot i que algun cop ho he fet...., i a més no dormo a les nits i també tinc molta gana i em venen moltíssimes ganes de menjar bolleria (galetes, nocilla....) i si em passés sé que voldria vomitar, però no ho vull fer..., el final potser ho acabaré fent pq de veritat que és terrible la gana que tinc..., em recomanes pastilles per fer passar la gana? Vaig anar a demanar inf. però no ho vaig agafar pels diners...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. Aquesta ansietat que tens pel menjar es deu molt probablement pel fet de que no menges suficient. Quan no mengem prou i passem gana, s'acaba convertint en ansietat, i quan tenim ansietat mengem de forma desorganitzada. Per tot el que em dius sembla que podries estar patint problemes amb el menjar, problemes que si no es solucionen aviat poden, molt fàcilment, acabar convertint-se en una anorèxia o una bulímia. El que has de fer per evitar això és parlar amb els teus pares i explicar-los el què et passa. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és la única manera d'aconseguir sentir-te bé i evitar un trastorn de la conducta alimentària. Com abans ho facis millor, ja veuràs com després t'hauràs tret un pes de sobre. Molts petons!!