Urgentíssim!!! siusplau contesteu rápid :'(
Hola, soc una nena de 13-14 anys m'agrada un nen que té 4 anys mes que jo (18-19). Per l'ask amb anònim li demano coses com si l'interesa alguna nena mes petita que ell i coses així... Diu que a ell no linteresan les nenes petites que vol madures :( no em parlat MAI i segurament no sap ni el meu nom bueno nomes pel face pro lestimo.. com faig per parlar amb ell? per cridar-li latencio o algo?
Siusplau ajudeume
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Segurament moltes noies es troben en situacions similars a la teva.
Dius que l'estimes però alhora ens comentes que no el coneixes, potser seria interessant que el coneguessis com a persona. Sovint idealitzem a les persones que ens agraden i el millor és saber com són en realitat per tal d'evitar fer-nos mal.
Com fer-ho per parlar amb ell? A través de l'Ask si ell no sap qui ets no sabrà amb qui està parlant, podries dir-li qui ets i deixar de ser anònima per ell. I començar a parlar amb les cartes sobre la taula, sabent qui sou tu i ell.
Ara bé, has de tenir clar que hi ha dues opcions: la primera que li agradis, la segona, que no vulgui res amb tu. I aquesta, la segona, l'has de tenir present ja que quan parlem de relacions hem de saber que podem perdre i que l'altre persona pot no sentir el mateix que nosaltres.
No t'ocultis i sigues tu mateixa.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL