Ajuda Siusplau
Bona tarda, tinc dues preguntes, la primera vegada és que quan vaig tenir relacions, em va sortir moltissima sang, potser vaig estar 30 segons sangrant moltissim, i després em va seguir 2 o 3 dies en quantitat reduida, és normal?
I la segona és que si em puc quedar embarassada si el meu novio a ejeculat i després m'ha ficat els dits tenint ell la mà mullada
Moltes gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
El sagnat després de la primera vegada que hi ha penetració depèn de molts factors: de si hi ha himen o no, si n'hi ha, dependrà de la mida de l'himen, de la rigidesa, la flexibilitat que tingui, etc. Si la sang va desaparèixer i no et fa mal ni hi ha molèstia, no pateixis. Si vols, pots anar al metge i que faci una avaluació, si així t'has de quedar més tranquil·la.
El millor per a que no hi hagi risc d'embaràs és procurar que els vostres genitals no entrin en contacte sense preservatiu i sobretot que el semen no entri en contacte amb la teva vagina, ja que aleshores hi pot haver-hi risc, molt baix sí, però risc.
Segurament des que vas escriure la consulta fins a dia d'avui ja t'ha vingut la regla i no ha passat res, d'ara en endavant intenteu utilitzar sempre el preservatiu.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL