Sexe per primer cop
Hola, bè, m'ajudarieu molt si em responguessiu a aquest dubte, gràcies.
El cas és que ahir desprès d'haver-ho intentat bastants cops amb el meu novio vem aconseguir per fi tenir relacions sexuals, osigi amb penetreció, i bè, el cas és que jo no vaig notar gens de plaer i al acabar tampoc vaig sangrar, això és perque no ho vem fer bé? Si ho fem més cops em donara plaer?
Gràcies per respondre si responeu!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
El primer cop no tothom sagna, tot dependrà de si hi ha himen o no, i de les característiques d'aquest, si és més rígid o més flexible, etc.
Pel que fa al plaer amb la penetració. Molt poques dones aconsegueixen arribar l'orgasme només amb la penetració, la majoria de les noies/dones arriben a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris. El clítoris només té una funció, donar plaer a la persona, no té cap altre funció, la vagina té la funció de reproducció i per això no té tantes terminacions nervioses com el clítoris (aquest e té milions).
Per tant per a tenir plaer en la sexualitat en parella et recomanem que ensenyis a la teva parella com tocar-te o com estimular-te, i a on.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL