Embaràs? Ajuda, estic desesperada!!
Hola!! Siusplau, estic desesperada, ajudeu-me quant abans millor. Resulta que tinc un nòvio formal i de tant en tant fem petting, i sempre que implica treure's la roba utilitzem condó, tot i que no hi hagi penetració: tenim molta cura amb això.
El cas és que fa 1-2 dies que m'hauria d'haver vingut la menstruació però en comptes d'això tinc un fluix molt lleuger i de color rosat. He buscat per internet i diu que és una senyal d'embaràs. Em podria haver quedat embarassada amb líquid pre-seminal que hagi passat la roba o alguna cosa? :( Estic espantada...
Sé que puc semblar melodramàtica, però no vull quedar-me ebarassada...
Moltes gràcies!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
La veritat és que amb el que expliques, hi ha molt poques probabilitats d'haver-te quedat embarassada!
A més, si passen un o dos dies de retard no és alarmant i el fluxe rosat també podria ser senyal que vindrà la regla. Recorda que si estàs preocupada encara es pot fer que trigui més en venir la regla!
Et diria que si passen els dies i encara no ha baixat, vagis a la farmàcia a comprar un test d'embaràs (predictor), que costa un 9 euros, i pots sortir del dubte (sinó, pot ser molt angoixant!). Però com he dit abans, les probabilitats són molt baixes, ja que dius que teniu cura!!! :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat