buf! el cos, CONTESTEU RÀPID SIUSPLAU!
Hola, n primer lloc volia dir que sóc una persona amb l'autoestima molt baixa, i jo crec que en gran part és perquè no em veig guapa, tinc el cul mooolt gros i fofu i no m'agrada gens, m'agadaria que em donessiu consells per tindrel més... be. Per altra banda tinc unes microtetes que no creixen, i m'agradaria que em crexessin perque s'acosta l'estiu i tal...
Sara Bujalance

Hola guapa! El millor que pots fer per afavorir el cul és menjar equilibrat i fer esport habitualment. Esports com anar en bicicleta, step o patinar t'ajudaran a enfortir cames i cul. Pel que fa a les tetes, si encara ets adolescent has de tenir paciència, encara estàs creixent i els teus pits poden continuar desenvolupant-se fins als 18-20 anys aproximadament. Però el més important, si tu mateixa ets conscient de que no tens una bona autoestima has de saber que per sentir-te millor allò realment necessari és que milloris autoestima. Quan tinguis una bona autoestima, et veuràs bé. Mai al revés. El que has de fer per tenir una bona autoestima és identificar les coses positives que tens, donar-te permís per equivocar-te i no ser perfecte, com tothom, acceptar-te tal i com ets i rodejar-te de gent que et faci sentir bé. Molts petons!!