URGENT Ailments sans
Mesura aproximadament 1,66 i peso 60 kilos... Menjo bastant malament i cada vegada tinc més panxa i les cames mes gordes... M'agradaria canviar una mica la meva dieta per perdre pes, pero no suporto l'amanida :(
quins altres aliments m'aniria be menjar (o evitar menjar) per aprimar-me? Esque no m'aclaro amb la piràmide!
Sara Bujalance

Hola teenagerpower! El que proposa la piràmide alimentària és el següent:
- Menjar cada dia 5-6 racions de hidrats de carboni (pa, pasta, arròs, cereals, llegums, patata). Les racions són moderades, no cal fer 5 plats de pasta. Un grapat de cereals pel matí ja conta com a ració. Si menges un plat de pasta pots contar que hi han dos racions de la piràmide. - 3 peces de fruita i 2 de verdures (si el segon plat l'acompanyes d'una mica d'amanida, això ja conta com a ració) - 3-4 de làctics (un got de llet, un tros de formatge o un iogurt) - 1 o 2 de proteïnes (un tall de carn, o de peix, una cuixa de pollastre, ous i els llegums i els fruits secs també), i de tant en tant també podem menjar dolços, gelats, refrescos, etc. Es tracta de menjar així. Si l'amanida no t'agrada menja verdura bullida, al vapor, a la brasa o crua. I, per cert, el teu pes està bé, així que pots estar tranquil·la. Molts petons!!