menjar sa
Hola m'agradaria començar a menjar sa, el meu pes es ideal per la meva altura, pero m'alimento a base de menjar basura, vull començar a menjar sa perqué no vull tindre problemes futurs de salut.
Ultimament he notat que estic engreixant, per això desprès faig exercici, a vegades em salto el sopar perquè a l'hora de berenar em pego atracons de menjar en plan 4 magdalenes o més i em sento malament per aver menjat tant, no vull que sigui el començament d'un transtorn alimentici ja que ho fai força sovint.
Que puc menjar per estar sana?
Sara Bujalance

Hola! El que has de fer per assegurar-te de que fas una alimentació saludable és menjar de tot, variat i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf). També és molt important que facis 5 àpats diaris: 3 principals (esmorzar, dinar i sopar) i 2 complementaris (1 a mig matí i un altre a mitja tarda, el berenar). Fent els 5 àpats bé, sense quedar-te amb gana evitaràs tenir ansietat a l'hora de berenar. El que és molt important també és que parlis amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, sobre com et sents respecte a l'alimentació, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!