Pits
mira... tinc bastants complexes dels meus pits, ja que tinc 14 anys i tinc un més gran que l'altre, a l'hivern em ficu un sostenidor amb relleno i push-up i no es nota.. pero a l'estiu.. siusplau ajudeu-me, a més, molts nois em demanen per quedar a casa seva i fer el que surgi, pero per por de que em veiguin els pits els hi dic que no :/
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que els pits no són completament iguals! La nostra part dreta i esquerra solen ser diferents. Per exemple, no et passa també quan vas a comprar sabates, que una et va més ajustada que l'altra?
Durant el creixement (osigui a la teva edat) el cos pot anar una mica "descompassat", de manera que un pit hagi crescut més ràpid que l'altra. És normal que et pugui fer vergonya o pensar perquè passa, però no hauria de limitar-te tant: si vols liar-te amb algú i dius que no, que sigui perquè no t'agrada aquella persona, no pas pels pits! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat