varies preguntes...
Hola!
Tinc 15 anys i tinc 2 preguntees
- avera.. tinc els llavis inferiors vastant grans... sobresurten i emm fa molta verggonya per el dia que sigui la meva primera veegada. Que faaaig?
_ ultimament quan veig al meeu ex tinc moltes ganes de estar amb ell pero no em posu calenta ni re pk el veig una mica lletg peroo cuann pensu amb ell em posu molt calenta. Que faig? Es normal?
Moltes graciees contesteu siusplaaa :)
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
- Una pregunta: com saps que són bastant grans? Normalment les noies tendim a criticar la nostra vulva, quan segurament éstà perfecta! Si són una mica més grans de la mitjana, tampoc suposa cap problema a l'hora de tenir relacions... És com algú que té les orelles o les mans grans: el plaer hi serà igualment!! ;)
- És normal que encara t'agradi el teu ex si no vau tallar del tot, o penses que encara podrieu tornar-ho a intentar. Et diria que et prenguis el teu temps abans de prendre una decisió, i si veus que en realitat t'agrada encara, doncs parla-ho amb ell: potser feu una segona part!! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat