hola..
Hola tinc un problema que quan em ve la regla no baixa solament sang sinó que també trossos com de carn o alguna cosa aixi es normal?
IESP

Hola Sàmia Sam!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Quan dius "trossos com de carn", dedueixo que et refereixes a una substància força espesa que surt quan tenim la regla. Si és així, és molt normal ja que la regla no és completament líquida i vermella com la sang, sinó més aviat pastosa i d'un color marró-granatós. Això passa perquè la regla és el resultat del desprendiment de l'endometri (o capa mucosa) que recobreix internament l'úter durant un mes, i s'elimina perquè els òvuls no han estat fecundats per cap espermatozoide.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat