Consell
M'agradaria conservar l'anonimat si us plau.
Sé que estic preparada per mantenir relacions sexuals o per jugar sexualment. El cas es que no tinc parella, però sí que tinc un amic amb el que no existeixen els temes tabú. Parlem del que sigui sense por. Entre els dos existeix atracció física i psíquica, els dos ho volem fer i estem preparats per fer-ho. El dubte ve aquí, la primera vegada pot ser que no estigui al nivell de les nostres expectatives, això canviaria res? És normal que el primer cop no sigui 100% agradable? És normal que entre amics hi hagi desig sexual sense amor ni sentiments?
Per cert, necessito un consell més personal, és normal tenir els llavis inferiors sortits i que amb les calces es vegi un bultet? No em molesta ni res, i pel que em consta, la meva cosina major també els té així, és genètic? També tinc els genitals força peluts i me'ls he de depilar amb fulla de depilar i em creixen molt ràpid. Sabeu alguna altre via de depilació total dels genitals que sigui indolora? Ja que tinc massa pel i seria insuportable fer-ho amb cera, per exemple.
Moltes gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et responc:
- El més normal seria que la primera vegada no fos pas la millor, ja que tots dos esteu aprenent. Les expectatives han de ser realistes, així que sobretot, intenteu gaudir de cada moment!
- Pot ser que dos amics sentin atracció entre els dos, no cal que estiguin enamorats. Segurament. és el vostre cas.
- Els llavis de la vulva, poden estar sortits com tu descrius, de manera que no és cap problema! Cada vulva és diferent, i l'important és que res faci mal o molesti!
- Pel tema de la depil.lació, és millor que consultis un especialista en el tema: hi ha diferents mètodes, i cada un té avantatges i desavantatges. També pots anar a una botiga de productes per depil.lar-se (també sol haver-hi maquillatge, xampús, etc) i consultar amb el dependent/a.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat