dubte:$
Hola, vol dira fer un cunsulta i sepre esic miran aquesta pagina i sempre dieu que quan ho volem fer amb la nostre perella dons tenim qe portar prteció, per avitar tresmicións sexuals, pero la meva pregunta es, i si vols estar embarassada? i tindra que fer sensa proteció no?
pero tenbe es podra passar alguna malaltia.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori i per llegir-nos!
Efectivament el preservatiu és l'únic que ens protegeix tan de les Infeccions de Transmissió Sexual (ITS) i de l'embaràs no desitjat. Si l'embaràs és desitjat pels DOS aleshores no hem de prendre mesures anticonceptives.
Quan vols quedar-te embarassada se suposa que és perquè tens una estabilitat psicològica, econòmica i de parella (en general), per tant se suposa que portes temps amb la teva parella. Per a quedar-te més tranquil·la abans de deixar de prendre mesures feu-vos proves per a detectar algun tipus d'ITS, però sobretot, penseu molt bé la decisió, un fill/a és per a tota la vida i has de tenir clar que podràs mantenir-lo i donar-li TOTES les necessitats bàsiques d'educació i alimentació.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL