No arribo...D:
Hola, tinc un petit problema, fa 2 mesos que vaig començar a tenir relacions sexuals amb la meva parella i cada cop que ho fem ell arriba, però el problema es que jo no, ni amb sexe oral ni quan em toca ell ni amb el sexe normal, encara que sempre que m'he tocat jo he arribat. Se que li hauria de dir, però avanç voldria saber si puc fer alguna cosa per mi mateixa. Merci:3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Sovint tenim la idea que la nostre parella ha de saber com tocar-nos, i això no és així en absolut! Una cosa que podries fer tenint en compte que quan et masturbes tu sola sí que arribes a l'orgasme, és ensenyar-li a ell com t'agrada que et toqui, de quina manera, amb quina pressió i on vols què toqui.
Un cop tocant aconsegueixis que et conegui aleshores ja aniràs augmentant nivell de dificultat, amb el sexe oral, etc... ara bé, no oblidis que amb la penetració segurament no arribaràs a l'orgasme a no ser que alhora estimuli clítoris.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL