"thigh gap"
holaa:) m'agradaria tindre el "thigh gap" aquest famos pero no vull fer cap tonteria amb l'alimentació. Em pots recomanar alguna dieta o exercicis que m'ajudin? M'agradaria a poder ser tambe reduir una mica el tamany de les meves cuixes, ja que quan em poso de perfil, veig la zona del cul cap avall bastant voluminosa i no m'agrada.
m'agradaria tambe alguna dieta per perdre una mica de pes ja que faig ballet i m'incomoda una mica. Faig 1'53 mes o menys i peso entre 50-52.
Graciees!
Sara Bujalance

Hola abc23! El teu pes està bé, no necessites perdre res! Pel que fa al thigh gap, pensa que aquest forat a les cames no és possible des del punt de vista biològic. Per tenir aquest forat caldria patir una malformació del cos. Pensa que les fotos en les que es veu aquest "thigh gap" és producte de photoshop, així que no cal que t'esforcis en aconseguir-ho perquè no és possible, només es pot amb photoshop. L´únic que funciona per mantenir un bon pes i una bona figura és menjar de tot, equilibrat i fer esport. A part d'això no cal fer res més. Molts petons!!