no em sento be amb mi mateixa
hola,desde fa temps que no m'agrada ni pesarme ni mirarme al mirall tinc molts problemas d'autoestima i sobretot tinc pancha i cada vegada que vec a una noia prima em sentu inferior desde fa poc que quan mejo vaig a vomitar osigui tinvc bulemia ,em podrias dir una solució per estar millor amb mi mateixa i alguna dieta recomenable?graciess adeuu
Sara Bujalance

Hola paulikaa! Gràcies per explicar-me la teva situació. Pel que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus se sent molt malament amb si mateix/a i tota la seva vida es veu perjudicada. El que has de fer és demanar ajudar als teus pares, és la millor i única manera de sortir d'aquest patiment. Sé que pot costar fer-ho, però com abans ho facis millor. Tu no tens la culpa del que t'està passant, et mereixis ser feliç i els teus pares tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que parla amb ells. Molts petons!!