Alimentació+Cara
Hola Sara!
La meva pregunta és molt senzilla, què puc fer per no tenir tans grans i punts negres? Em refereixo bastant si l'alimentació té alguna cosa a veure, tinc la cara molt grasosa i no ho trobo gaire bonic.
Moltes gràcies, un petó!
Sara Bujalance

Hola Andrea22! Per tenir una bona pell és important menjar de tot i equilibrat (com marca la piràmide alimentària, recorda que és molt important menjar fruites i verdures a diari), beure molta aigua i netejar-se la cara cada dia, matí i nit, amb un sabó especial, en el teu cas per pells grasses, i posar-te després una crema per a pells grasses també. També és molt important no beure alcohol i no fumar, ja que són coses que perjudiquen molt la salut i l'aspecte de la pell. Si tot i així la cosa no funciona, pots anar al dermatòleg, ell/a et pot donar un tractament. Molts petons!!