Es massa dora?
Hola, soc una noia de 13 anys i la meva millor amiga a perdut la virginitat i no para de comentar-me que es masturba i em diu que per que jo no ho faig. Tinc intencions de fer-ho pero no es massa dora? I maig de ficar els dits fins al fons?
Anissa Ouali

Hola Claudina2001!!!
Primer de tot, no has de fer res MAI que a tu no et vingui de gust, encara que la millor amiga et digui que ho has de fer per mil raons. Perquè? doncs la sexualitat és de cadascú i cadascú tria el seu moment i si sents que és massa d'hora no has de tenir pressa ;)!
Sobre la masturbació: introduir els dits no és masturbar-se (al interior de la vagina no hi ha gaire sensibilitat, i per tant hi ha menys sensació i excitació), la masturbació és conèixer el teu cos, quines zones son més agradables quan les acaricies, quines exciten més, i anar descobrint els teus genitals (el clítoris, els llavis,...).
Espero haver-te ajudat!!! un forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali