soc anorexica?
Holaa! Ajuda! Mira cada cop que emb veig al mirall i observo la meva panxa emb veig gordisima!!!! Tothom diu que tinc un cos que no el té tothom que tinc curves molt boniques, un cul que no sa aguanta, unes cames precioses i que tinc el K2 a dalt! Quant m'ho diuen emb senta bé però menjo poc i emb veig gorda sense res del que diuen. Tinc por de ser anorexica, fins i tot ma mare ma dit que si vull anar al metge i jo li he dit que no per por!!! Hu he intentat tot! Treure panxa, fer esport, mira per internet, dir-me a mi mateixa "Vaya cuerpa niña! No lo tiene todo el mundo! Preciosa!" Però NOOOO!!!!!!!!!!!! RES FUNCIONA!!!!!!!!!
Ajuda si us plau!
Grcies <3
Sara Bujalance

Hola nerea_TM! Pel que expliques el problema no és el teu cos, ja que fins i tot tu mateixa ets capaç de reconèixer que és maco. El problema sembla tenir a veure amb temes d'autoestima i de com et veus tu a tu mateixa, i la manera de solucionar aquests problemes és parlant de com et sents. Parla amb la teva mare i aneu al metge o a un psicòleg. No tinguis por, tant la mare com el metge o el psicòleg t'entendran i faran tot el possible per ajudar-te. Com abans parlis amb la mare abans acabaràs amb aquest malestar que no et deixa esta bé. Molts petons!!