masturbació
Hola tinc 15 anys i mai m'he masturbat perquè tinc por i no se si em passarà algú extrany, nose.
Em farà mal? A quina edat es masturba?
Anissa Ouali

Hola Albabiga!!!
No hi ha una edat per masturbar-se, l’única norma és sentir-se preparat/da (tot i que l'edat es importat). La sexualitat és de cadascú i cadascú tria el seu moment, però no has de tenir pressa ;)!
Sobre la masturbació, que és el que et fa por? què ha de fer mal? introduir els dits no és masturbar-se (al interior de la vagina no hi ha gaire sensibilitat, i per tant hi ha menys sensació i excitació), la masturbació és conèixer el teu cos, quines zones son més agradables quan les acaricies, quines exciten més, i anar descobrint els teus genitals (el clítoris, els llavis,...).
Espero haver-te ajudat!!! un forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali