Amiga depressiva
Hola,
Necessito ajuda, fa temps estic parlant amb una noia, no ens em vist mai pero la puc considerar amiga. El promblema es que té una depressió molt forta, baixa autoestima, es suicida... El que passa es que jo la intento ajudar, pero ja no se com. Va al psicòleg però jo no veig cap resultat. I també es que avegades per els seus pensaments ha fet que la meva autoestima baixi i en alguns moments ha fet que em talli... I jo no sé que fer! Ajuda si us plau!
Sara Bujalance

Hola josocjo! El millor que pots fer per la teva amiga és recomanar-li que expliqui els seus sentiments al seu psicòleg, que és qui l'ha d'ajudar. Pel que fa a tu, el que has de fer és parlar amb els teus pares i explicar-los el que t'ha passat, és la millor manera d'evitar que et trobis malament. Sé que pot ser difícil fer-ho, però pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, volen saber què et passa per solucionar-ho. També és recomanable que durant un temps et distanciis una mica d'aquesta noia, quan totes dues us trobeu millor torneu a parlar. Molts ànims i petons!!