Himen
Hola,
Estic amb un noi i no crec que tardem molt en fer-ho pero tinc por, jo no sé si tinc l' himen trencat i m'han dit que quan ho fas per primera vegada i no el tens trencat surt sang. Jo no vull que em passi això!!
Si us plau em podrieu dir com es pot saber si el tinc trencat o com es pot trencar?
Moltes gràcies!!
Anissa Ouali

Hola Josocjo!!!
L'himen és com una anella que rodeja les parets de la vagina, de manera que ja té un forat. és per això que si s'introdueix un tampó o un dit no se sol trencar! Si s'introdueixen més d'un dit, al ser mes volum, hi hauria més probabilitat de trencar l'himen, és clar.
És cert que hi ha noies que se'ls hi trenca fent algun esport, o muntant a cavall, o d'altres que no en tenen, per això l'himen no és pot relacionar amb la virginitat. Quan es trenca aquest himen pot sortir una mica de sang. No has de trencar l'himen (tinc la sensació que et preocupa més el dolor que pot fer si és trenca que la sang, m'equivoco?), quan es trenca la persona no té cap sensació per no dir que no ho nota.
Així que no tens que trencar res!
Un petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali