Em vull aprimar.
Hola, soc una noia grassoneta i vull aprimarme. Em comparo amb amigues meves que estas molt primes i m'agradaria ser com elles. El que no vull fer es deixar de menjar com fan algunes, peró avegades no em controlo i menjo per menjar. Menjo sà tot i que hi ha vegades que menjo alguna "porqueria" Voldria fer dieta peró no sé quina seguir exactament. Em fa por anar al metge perque m'en faci una, em fa por per el meu físic.
Gràcies, sou genials adolescents!
Sara Bujalance

Hola MartaSwag! El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport. Tret d'això no cal que facis res més. Pel que fa als dolços i a les "porqueries", de tant en tant, en pots menjar perfectament! No intentis "prohibir-te'ls" perquè només aconseguiràs tenir-ne més ganes de menjar, així que menja'ls de tant en tant. Per una altra banda, NO ET COMPARIS AMB NINGÚ, les comparacions són odioses, sobretot quan les fa un mateix, sempre surt perdent! Cada persona és única, exclusiva i irrepetible en el món, i això fa, precisament, que cada persona sigui especial. Si t'assemblessis a altres persones, no series especial, series un cromo repetit! Aprèn a valorar-te positivament, a ser capaç de veure les coses maques del teu físic i accepta't tal com ets, ja que ets un ésser humà (com tots) únic, especial i exclusiu, aprofita-ho! Un petó molt gran!