Gorda
Hola, una cosa sóc una mica gorda i m'agradaria aprimar perquè la gent em critica, faig esport 2 dies a la semana pero no em funciona.Os estaria agraida s'hi majudesiu perque no se que fer i estic desesperada. Moltes gracies i un super pero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Sara Bujalance

Hola Wiiiii! El que has de fer per mantenir un bon pes és fer esport, com ja fas, i menjar de tot i equilibrat, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf). Fent tot això el teu cos es posarà, de manera natural, en el pes que necessita per estar bé. Però el que és més important és que passis dels comentaris que et fan. Ningú té dret a fer-te sentir malament per com és el teu cos. El teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res, així que passa d'ells. A més, quan la gent es fica amb els altres ho acostuma a fer perquè és insegura i el que volen, inconscientment, és que els altres també tinguin l'autoestima baixa. Així que no permetis que les inseguretats dels altres perjudiquin la teva autoestima, no ho permetis! Passa d'aquests antipàtics, no es mereixen la teva atenció, i rodejat de gent que sí et faci sentir bé. Molts petons!!