es possible?
Hola,tinc 14 anys,( medeixo 1'65 i peso aproximadament uns 55 kg.)trobo que tinc bastant panxa però no aconsegueixo cercar cap solució. Es a dir, sóc mig vegetariana, menjo molta verdura i m'encanta la fruita, vaig a ball extra escolar i acostumo a sortir a correr de tant en tant,però veig que això no té res a veure amb l'aprimar-me. Apart, no m'agrada el xocolata i de dolços en prenc molt pocs.No sé que més puc fer...
Podria ser que algun aliment que em fes reaccionar el cos d'aquest manera tan estranya o és normal?
PD: És cert que veure molta aigua ajuda?
moltíssimes gràcies! espero que no sigui una molèstia.
Sara Bujalance

Hola lacasito! El teu pes està molt bé, així que és impossible que et sobri res, ni panxa ni res. La "panxa" que tu et veus deu ser la típica de "nen petit", pensa que el teu cos està a mig camí entre nena i adulta. A mida que vagis creixent la panxa s'aplanarà i la cintura s'afinarà. L'únic que has de fer és tenir paciència, menjar equilibrat i fer esport. Beure suficient aigua és molt important per la nostra salut i pel correcte funcionament pel cos, però no aprima. L'aigua, de fet, és l'únic aliment que ni engreixa ni aprima perquè no té calories. Molts petons!!