JB :'((
Habere una persona que pesa 64 kilos y te 13 anysy medeix 1,61 esta tope de grassa veritat? Siusplau ajudam a aprimarme sense fer esport...
Sara Bujalance

Hola Mars! No, una persona de 13 anys, 1.61 i 64 NO ESTÀ A TOPE DE GRASSA! No t'obsessionis amb el pes, si ho fas només aconseguiràs posar-te malalta! Menja de tot, equilibrat (piràmide alimentària) i fes un esport que t'agradi. Si ara mateix no pots practicar esport pel motiu que sigui, torna a practicar-ne quan puguis i si és per un problema de salut, parla amb el metge. Ell et podrà indicar quin esport pots practicar, ja que la millor manera de mantenir un pes correcte és menjar bé i fer esport. A vegades la preocupació pel pes ens pot acabar torturant i fent-nos-ho passar realment malament, si trobes que et passa això parla amb els pares, ells et podran ajudar a sentir-te millor i a evitar que aquesta preocupació es converteixi en problema greu. Un petó molt gran Mars!!