Pes irregular i menjar
Hola!
Bé, fa cosa d'una setmana vam fer un dinar familiar i el dia seguent vaig pesarme i en tenia 2kg mes de lo normal.
Ara ja estic recuperant pes, pero no em sento a gust amb el meu cos. També em passa que amb molt poc menjar em quedo molt tipa. Ara, a part de menjar racions mitjanes, fruita, beure molta aigua i practicar esport tres cops a la setmana (com normalment faig), ara també faig alguns exercicis físics. Crec que, fins i tot, em sento atreta per la tassa del vàter i posar-me dos dits a la boca i començar a vomitar. Per sort, encara no ho he fet. Estic molt preocupada.
Sara Bujalance

Hola yeepyeep! Pel que dius sembla que la preocupació pel pes t'està fent massa mal. Pensa que el pes va fluctuant quilo amunt quilo avall en funció del cicle menstrual, retenció de líquids.... De manera que no val la pena pesar-se tan sovint, això només afavoreix que t'obsessionis amb el pes i el menjar. El problema de tot això és que pots acabar patint un trastorn de la conducta alimentària, i quan algú pateix això se sent molt malament, té problemes amb la família i els amics, i tota la seva vida es veu perjudicada en general. El que has de fer per evitar un trastorn de la conducta alimentària és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant. Sé que pot costar fer-ho, però ells t'agrairan que els hi hagis dit i faran tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé i prevenir un trastorn. Molts petons!!