Estic gorda.
Hola sóc una noia de 17 any estic grassoneta i m’adeixo 1,70m i peso uns 87k m’agradaria saber com em puc aprimar fàcilment, sense sortir de casa i amb la família? ei provat zumba, exercicis i no agut manera.
M’agradaria que em diguessis que podria fer?
Molts gracies!!!
Sara Bujalance

Hola marionnavr! El millor que pots fer per mantenir un bon pes en familia és que tots porteu a terme una alimentació equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
%C3%A0midel2012.pdf ). I el que és molt important també és que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Per fer esport serà necessari que surtis de casa, com quan feies zumba. Recorda, sobretot, que una bona alimentació i fer esport funciona si ho fem de forma rutinària, com a hàbits. Si ho fem només unes setmanes pràcticament no serveix de res. I és important també que tinguis en compte que perdre pes ràpid no és saludable, ni tampoc efectiu, perquè quan es perd pes ràpid, es torna a guanyar igual de ràpid. Val més la pena anar a poc a poc i fer-ho bé, aconseguint un bon pes i estable. El que has de fer també és visitar al teu metge i explicar-li que vols perdre pes, ell/a et podrà ajudar. Molts petons!!