cames gordetes
hola, m'agradaria que m'ajudessis perque crec que tinc un problema amb les meves cames:(
les tinc musculades perque fas ball pero me les veig una mica massa gordes, i per fer ballet no va gens be que siguin gordes. intento no menjar cap tipus de chocolata ni res que no faci falta per alimentar-me be. pero alguna vegada tinc alguna recaiguda i menjo el que no deuria, nose que fer perque no puc controlar-me el menjar, perque si per mi fos em menjaria de tot a totes hores, pero no puc. llavors nose que fer perque em veig les cames gordes i que em sobra culeet. Em considero guapa i amb bon cos perque la gent mo diu, pero les cames crec que les tinc massa grans.
gracieees i perdo per les faltes:)
Sara Bujalance

Hola polina! No hi ha cap manera per aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cames. Si s'aprima, s'aprima tot el cos en general i si s'engreixa, s'engreixa en general també. El millor que pots fer per mirar de mantenir un bon pes, tant a les cames com per tot el cos és menjar de tot, variat, equilibrat (com diu la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. I molt important, la xocolata, dolços, bolleria, etc. és menjar que no convé abusar-ne, però de tant en tant es poden menjar perfectament i, de fet, és saludable fer-ho. No t'intentis "prohibir" aquest tipus d'aliment perquè l'únic que aconseguiràs és obsessionar-t'hi i acabar menjant-ne encara més. I disfruta de la teva bellesa, si saps que ets guapa, no t'exigeixes més, les teves cames ja estan bé. I disfruta de la dansa, no permetis que la preocupació pel pes t'espatlli això. Molts petons!!