Problemas
LA veritat aquet any les he passat putes amb el menjar perque menjava de amagat i tinc unes caderas molt grans, i no m'agrada gens! el problema son les caderas, que cuan em poso vestits arrapats pues... sem notan i semblo una salxixa, estic contenta amb mi mateixa i ccrec qe tic vestanta autoestima pero et paras a pensar i dius quin fastic de caderas.i et deprimeixes peso 75 kg i medeixo 1,71m se que cadascu es com es i que no es pot fer res, pero totes les meves amigues estan primetes i com a minim magradaria treure caderas!
que puc fer? MERSI GUAPA!
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap manera per poder engreixar o aprimar una part concreta del cos, com les caderes, per exemple. El millor que pots fer per tenir un bon pes en general és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Pensa que el cos natural de la dona ha de tenir les caderes més amples, igual que els nois pel fet de ser nois tenen l'esquena més ampla. Ets alta, tens un bon pes i segur que el teu cos és molt maco (no pas una salsitxa!), no t'obsessionis amb les caderes, ja que no es pot canviar la forma que tenen i, sobretot, no et comparis amb les teves amigues, quan un es compara amb els altres sovint l'únic que en treu és sentir-se malament, així que no t'hi comparis amb ningú. Cada persona és única i exclusiva al món, disfruta de la teva exclusivitat, no vulguis ser com un altre, cada persona és perfecta en la seva exclusivitat, així que no et comparis i disfruta de ser única en el món! Molts petons!