TInc un problema...
NO se si ho hauria de comentar amb tu o amb la psicologa, pero esqe mai he tingut novio, tinc ja 13 anys i mai me liat i no he tingut mai novio, m'encamoro de alguns i eso, pero mai acabo sortin amb ells. No e perque la gent no em demana per sortir, avera jo se perfectament qe no soc la pitjor tia del mon que no soc pas lletja, i tambe se que el primer amor sempre arriba, o que sempre hi ha un que es queda marcat. les meves amigues tenen totes novio i esque no vaig per ningu pero vull un novio no se que em passa! :(
Gracies
Anissa Ouali

Hola!!
En primer lloc, per què tanta pressa per tenir novio? Que els altres tinguin parella o no, no significa que tu ja n'hagis de tenir i menys si en aquest moment no t'agrada ningú! Què és millor estar amb algú per què t'agrada o per dir que tens novio? Sovint cada persona es desenvolupa a ritmes diferents, per això no tots ens enamorem d’algú al mateix moment, ni tots som de la mateixa alçada, el que estàs vivint és totalment normal.
Així que no tinguis pressa en tenir parella, en algun moment quan tu decideixis, sortiràs amb algú que t'agradi o que t'enamori i potser que et quedi marcat i potser que no!
Una forta abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali