operació panxa
hola!
mira sóc una noia i tinc 15 anys, mesuru cas 1,70 i peso 54kg aprox.
no em queixo pel meu pes, perquè penso que està bé (no he fet ni faig dieta, menjo de tot), i tinc les cames més o menys primes, però tinc una panxa que no m'agrada gens.
he començat a correr una mica a una elípctica i faig entre 3 i 6 km cuan puc, que hauria de fer per treure'm la panxa? les cremes reductores fan algo (ex: garnier body tonic).
mercii!!
Sara Bujalance

Hola laauretaa! No perdis el temps amb les cremes reductores perquè no serveixen per res, inverteix els calers en alguna altra cosa de més profit. La veritat és que amb el pes que tens és impossible que tinguis panxa. El millor que pots fer és menjar bé, fer esport (com ja fas) i tenir paciència. Encara estàs creixent i el teu cos està a mig camí entre nena i adulta. Això pot fer que encara tinguis una mica de panxa típica de nen petit, rodoneta i ampla. Si és així ja veuràs com a mida que vagis creixent com desapareixerà perquè la cintura s'afinarà i la panxa serà més plana. Una altra cosa que pots fer és fer abdominals o fer exercicis amb el hula hop. Molts petons!!