Ajudeume please! :)
Holis,
Pos eso que hi ha un noi molt asdfgh i bueno magrada fisicament i magradaria cuneixel millor! Pero enfin, no tinc ovaris... Nuse que dirli. Tinc massa vergonya i molt poc valor :( !
Que podria fer atrevirme a parlar amb ell o de quins temes pdria parlar?
Pd: li agrada molt el futbool!
Anissa Ouali

Hola Julietta!
Per apropar-te algú que t'agrada has de tenir valor! Pot fer molta por o vergonya i fins i tot posar-nos dels nervis, però qui no arrisca no guanya.
Pot ser que t'apropis i ell no tingui cap interès, però no ho sabràs fins que no ho facis.
Una pregunta, us veieu sovint? Esteu junts alguna classe o activitat? T'ho preguntava per buscar un moment d'aquest i apropar-te i començar per exemple amb un "Hola! com estàs? Has llegit l'ultima noticia d'adolescents.cat?..." o alguna cosa semblant!! Pren-te un moment per veure quan te'l pots trobar i observar una mica la situació a veure si trobes l'oportunitat (tampoc esperis una oportunitat perfecte perquè no existeix!)
Ànims i espero haver-te ajudat! una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali