Super urgent
Hola,
La meva millor amiga fa uns dies no menja a l'hora del pati i esta molt prima. S'ajunt amab una altre noia que tampoc menja i així tiren el bocata a la brossa.
Sisplau, com `puc ajudar a la meva amiga??
Siusplau ajudeume o tindrà anorexia i no vull que li passi res és suprer important per a mi.
Sara Bujalance

Hola xenics1117! Gràcies per compartir amb mi la preocupació que tens per la teva amiga. El millor que pots fer per ajudar-la és animar-la a que expliqui als seus pares o professors el que li està passant i perquè llença l'entrepà. És molt important que els seus pares ho sàpiguen perquè són els únics que poden evitar que desenvolupi una anorèxia. Si tot i animar-la a parlar-hi no ho fa, serà necessari que ho facis tu directament i parlis amb els seus pares o professors. Sé que pot costar fer-ho, però és la única manera d'ajudar-la. És molt probable que quan ho facis s'enfadi amb tu, però ja veuràs com passat un temps ho entendrà i t'ho agrairà. Molts petons!!