MASTURBACIÓ
Quan ho faig amb la meva novia, no li dona tant plaer la penetració, a que és degut? Ens podries dir altres maneres de donar-nos plaer siusplau? Merciii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Al contrari del que tothom pensa la penetració NO és la forma en la que les dones arriben més fàcil a l'orgasme.
Per a que ella gaudeixi de les relacions sexuals, seria important que ella t'indiqui com li agrada, de quina manera i a on li agrada que li toquin, podeu jugar amb la masturbació i que ella t'ensenyi com ho fa ella per a que tu aprenguis com li agrada sentir. Estimulant el clítoris amb la llengua (sexe oral), no introduint la llengua en la vagina sinó estimulant el clítoris, també pot ser una bona forma en la que ella gaudeixi.
I a la invers també, tu també li pots ensenyar com t'agrada que et toquin, ensenya-li com ho fas tu.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL