PROBLEMA AJUDA!
a la meva escola i a un noi molt maco que poques vegades he parlat amb ell.
Un dia que anava a labavo i no i havia ningu vem tindre sexe i ens vem liar y tot això jo solament tinc 12 anys y ell 16.
Ahir hem va demanar per ser novios i yo li vaig dir que si perquè hem va encantar el que va fer amb mi.
el dubte es. Estic fent bè?
tambè hem donar por perquè o vem fer a la hora lliure al labavo de l'escola.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP.
Què és el que et fa dubtar si estàs fent bé o no? Planteja't si la decisió la prens conscient del que significa o si t'estàs deixant portar per un moment.
D'altra banda, el que sí que has de tenir present és que sempre que hi hagi relacions sexuals on els vostres genitals es toquin hi ha d'haver preservatiu, sigui en el lavabo de l'escola o a casa d'algun dels dos, SEMPRE amb preservatiu.
També tingues present que hi ha una diferència d'edat força important i segurament el moment evolutiu en el que ell està i en el que estàs tu són molt diferents, potser ell ja ha anat descobrint la sexualitat poc a poc, al seu ritme...la pregunta és: tu ho vols descobrir TOT de cop o poc a poc, conèixer primer el teu cos, conèixer què i com t'agrada i després començar a jugar a dos? Valora què vols i com t'agradaria descobrir aquesta parcel•la de la TEVA vida.
Un consell: menjar un bombó de xocolata és millor si el menges poc a poc i vas descobrint el que t'agrada que no pas si te’l tragues sense parar a sentir com es desfà dins la teva boca.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL