Regla i dutxa....??
Hola!! soc una noia de 13 anys i fa poc k ma vingut la regla, i tinc un dupte.... et pots dutxar kuan tens la regla??? esk o e preguntata a algunes amigues i totes man dit una cosa diferent!!!
MERCI!!!
Anissa Ouali

Hola!
Sobre la regla hi ha molts mites (falses creences), i entre ells, el de no poder dutxar-te! Et pots dutxar amb tota normalitat, és més la higiene és un aspecte important, i més quan hi ha la regla.
Segurament hauràs sentit que si et dutxes o et banyes amb la regla es "talla", això no és cert, degut a com funciona el nostre cos. Quan tenim la regla i estem ens banyem o dutxem, hi haurà un canvi de temperatura i de pressió, i potser tindràs la "sensació" que es talla o baixa menys, però és una sensació, no la realitat!
Espero haver resolt el teu dubte! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali