punt G
Hola, us escric perquè volia que em responguessiu el dubte de si el punt G serveix per tenir orgasmes o no. Si no es així, per a que serveix? I no sé ón és:$
Per l'altra part necessito ajuda sobre què puc fer perque no aconsegueixo tenir orgasmes amb la meva parella quan fem petting o tenim relacions, tot i que sola si.
Gràcies:)
IESP

Hola!!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, t'explico: el Punt G es troba a l'interior de la vagina i es pot trobar quan la noia està excitada, no en estat normal. Per localitzar-lo, es pot introduïr un dit a la vagina i un cop dins s'ha de fer el gest que fem quan li diem algú que s'apropi (normalment, amb la mà tancada i fent moviments amb el dit índex). No serveix per tenir orgasmes, però sí que pot resultar ser una zona molt plaentera si s'estimula quan la noia ja està excitada!
Respecte al que comentes a tenir orgasmes en parella, t'he de dir que si ja els aconsegueixes sola, tens molt guanyat! Normalment, qual estem amb l'altre ens fa més vergonya i estem pendents de més coses que passen pel nostre cap (per exemple: ho estaré fent bé? li agradaré? etc). Per això és tant important tenir confiança amb la parella i sentir que podem ser nosaltres mateixos! :) En podeu parlar i així aprofites per explicar-li com t'agrada que et toquin... Què et sembla?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat