vull aprimar, ja!
Hola,estic preocupadíssima pel meu pes,tinc 15 anys, peso 57-58, i medeixo 168 cm,tothom em diu que estic bé, pero jo no ho crec, i l'important per mi és aconseguir sentir-me a gust amb mi mateixa, i no m'hi sento ara per ara, he intentat deixar de menjar, però els meus pares m'estan massa a sobre i no ho aconseguiexo, i amb una amiga vam llegir en un blog d'internet que una manera de provocar-se el vòmit, és fer-ho conjuntament amb una amiga, és a dir, ho fent-ho a l'hora, o cada una a casa seva però sabent que l'altra fa el mateix, i com que vivim a pobles diferents vam dir de fer-ho cada una per la seva banda i anar-nos explicant com ho portavem, la qüestió és que em probat posant-no els dits a la boca i bebent aigua amb sal, però res funciona. A part faig esport, entreno dos cops a la setamana durant 1h i mitja i els dissabtes jugo partits, però sembla que no serveox de res...
Odio el meu cos, crec que tinc les cuixes groses, i "flotadors" a tota la cintura, i cada cop ho veig pitjor...
Ajuda, com puc aprimar?
Sara Bujalance

Hola ieeee! El teu pes està super bé! NO necessites aprimar res! Treu-t'ho del cap perquè si aprimes posaràs molt en risc la teva salut!! I encara menys provis de vomitar! Provocar-se el vòmit NO aprima (si conexies a algú que vomita i està prim, ho està per altres motius. Vomitar no aprima mai). A més, provocar-se el vòmit és molt perillós i pots acabar a l'hospital d'urgències per problemes cardíacs. A part de que el vòmit es carrega les dents i pots acabar tenint problemes molt seriosos a nivell dental. El millor (i l'únic que funciona) que pots fer per veure't bé és menjar de tot, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això és molt important també que parlis amb la teva família i els teus pares sobre com et sents. Ells t'ajudaran a sentir-te bé amb tu mateixa i t'ajudaran a evitar un trastorn de la conducta alimentària. Molts petons!!