Holaa
Hola tinc una pregunta, normalment la gent que es anorexica, quants kg s ha d aprimar per a que la ingresin? Esq aquesta amiga meva esta amenaçada ja d'ingres i m'agradaria saber quan podria passar
I l altra pregunta es que si les anorexiques ho fan per cridar l atencio tot o... Esq a mi em sembla que ho fa una mica per cridar l atencio tot i que de vegades se la veu molt malament...
Sara Bujalance

Hola Zoe21! La quantitat de quilos perduts per a que sigui necessari ingressar a una persona varia en cada cas. Quan els metges considerin que és necessari la ingressaran, i això pot ser diferent per a cada persona. Per una altra banda, a vegades podem tenir la sensació de que la persona que pateix una anorèxia ho fa per "cridar l'atenció", però no és així de cap manera. La persona que té anorèxia està patint un trastorn mental greu per culpa del qual pateix moltíssim. A més, l'anorèxia és tan greu que, fins i tot, pot provocar la mort. Per això és important fer un esforç per ser comprensiu i recordar que tot i que pugui semblar una "crida d'atenció" no es tracta d'això de cap de les maneres. El que tenim davant és algú que pateix i que necessita comprensió. Molts petons!!